Wednesday 26 October 2016

Mesej #1

Assalamualaikum semua :')

.

Entri kali ni aku nak share satu "status" yang kawan aku mesej kat aku. Status ni sebenarnya dah lama tapi aku still simpan lagi sebab aku rasa cam.. Cam.. Cam..

Hemmm. Korang baca ajelah. Enjoy ^_^

.

Kenapa hidup ini terlalu sukar untuk ditempuhi? Hati  yang kecewa tiada penawar sebagai pengubat. Resah hati, tiada tempat bergantung, tiada tempat untuk berbual bicara. Hati ini sentiasa disakiti, dan tak pernah dipujuk dan dibelai.

.

Common thing.
No comment.

.

Just remember Allah's Love Letter,
(Al-Baqarah: 26 & 186)

.

Thanks for reading this entry ^_^

No comments:

Pesanan Untuk Kaum Hawa

Assalamualaikum semua :') . Memang trend eyh zaman sekarang pakai tudung (turban) tutup rambut je. Kenapa? Batang leher tu bukan aurat...