Tuesday 9 February 2016

InshaAllah, Anak Aku Bakal Lahir

Assalamualaikum semua para pembaca blog Cik Sakura Merah.


Sila jangan keliru dengan tajuk di atas, ya? Hehe >_< Aku belum lagi berkahwin dan mempunyai suami, so bagaimana aku nak ada anak? Kan?

Sebenarnya, ketika aku menulis entry ni, aku baru sahaja lepas hantar manuskrip buku aku ke pihak Ilham Karangkraf. Yes. Aku nak terbit buku. Pihak Ilham Karangkraf dah terima emel aku dan pihak diorang kata, diorang akan contact aku balik kalau manuskrip aku tu terpilih. Gituu..

So, tujuan aku menulis entry ini tak lain tak bukan adalah untuk mem-promote buku aku tu. Hehe. Manalah tahu kan kalau-kalau manuskrip aku tu terpilih, then boleh diterbitkan. Kan?

So, sesiapa yang berminat bolehlah beli buku aku tu. Belum ada lagi di pasaran tetapi InshaAllah BAKAL ada di pasaran suatu hari nanti. Itu pun kalau manuskrip aku diterimalah. InshaAllah.. Banyak-banyak doa kat Allah.

By the way, aku nak ucap berbanyak terima kasih dengan korang yang sudi baca blog aku. Sebenarnya, aku sangat-sangat tak sangka yang ada juga rupanya orang berminat nak baca blog picisan aku ni. Followers pun 3 je. Huk Huk. Tapi, at least ada jugak kan? Thanks to 3 orang blogger yang follow aku tu. Aku janji kat engkorang bertiga yang aku akan update entry yang best-best je. hehe.

Azam aku dalam ber-blog untuk tahun ni ialah untuk lebih kerap update entry yang best-best untuk korang baca. And,. sudah tentu lah entry tu tentang lifestyle aku, ya. Nama pun lifestyle blogger ;) Tapi... Aku tak tau lah azam tu boleh capai ke tidak sebab aku tahun ni nak ambil exam PT3 so faham-faham je lah. Buzy. Susah nak online. Hem.. Sedihnya.

Tapi, by hook or by crook, aku akan cuba yang terbaik juga. InshaAllah. Aku janji aku takkan hampakan pembaca blog aku yang ceciput ni. Walaupun ceciput dan korang semua UNKNOWN but still and still, I love you. Berbanyak-banyak terima kasih sebab sudi baca blog aku. Hehe >_<

Ok, lah. Aku stop entry  ni sampai sini dulu. Kepada sesiapa yang baru tahu tentang blog ni, bolehlah baca entry yang lepas-lepas untuk lebih dan lebih mengenali blog Cik Sakura Merah and owner-nya. Kepada yang dah lama tahu pasal blog ni, thank you.

To my friends iaitu Anis Huda,Aishah Nadhirah and Nurin Zahirah, thanks sebab sudi baca blog saya yang sangat merapu ni. Sebagai balasan, saya doa awak bertiga dapat result yang sangat gempak untuk exam TOV ni. Amiin :)


Ok, bai. Assalamualaikum.

Thanks for reading this entry ^_^

No comments:

Pesanan Untuk Kaum Hawa

Assalamualaikum semua :') . Memang trend eyh zaman sekarang pakai tudung (turban) tutup rambut je. Kenapa? Batang leher tu bukan aurat...