Sunday 6 December 2015

Fatin Liyana Mengandung

Assalamualaikum & hello.
Semalam aku bosan sangat sebab takde benda nak buat (tipu. buang sangat.). Niat di hati nak tengok separuh akhir 3 muzik-muzik tapi pak sedare aku sibuk je nak tengok bola Selangor vs Pahang. Hem.. Takpe ar camni. Takpe-takpe. Sobs..
So, disebabkan tak tau nak buat apa, boring, aku pun bukalah instagram and macam biasalah stalk IG @dr.afl . Sebenarnya aku tak tahu nak stalk IG sape >_<
Duk tengah-tengah stalk tu, aku adalah ternampak satu gambar ni. Gambar kertas yang bertulisan sambung-sambung. LOL. Takkanlah dr.afl nak upload gambar kertas kosong -_-
Disebabkan perasaan curious yang melampau-lampau, aku pun buka ar gambar tu. Bila dah buka, dah tengok tu, aku try ar nak baca tapi malangnya tidak boleh kerana tak nampak. Tulisan dia halus giloss kot.
TAPI. Aku tau ar sape yang tulis surat tu. Manusia yang tulis surat tu siapa lagi kalau bukan Dr. Anwar, kan? Kan? Kan? (sila baca dengan suara gedik.). Beliau kan style sweet gituu.
Disebabkan perasaan inquiry aku ni memang tahap infinite, so aku try jugak baca apa yang Dr. AF tulis. And, first and the only word yang aku nampak and boleh baca ialah "sayang" .
Dalam hati aku ni, alah, nape ar Dr. AF ni sweet angat!!! (Tipu) Sebenarnya aku cakap, "Kan best kalo aku dapat laki macam Dr. AF ey. Oloh, cuwit angat!!" Maafkan hamba kerana menggunakan bahasa alien => cuwit
Lepas tu aku baca pulak caption yang Kakpaten (FL) tulis and.... aku tergamam! FL mengandung!!? Seriously???? Aku tak caye!! Rasanya baru 7 bulan lepas Dr.AFL kahwin, sekarang ni dah ngandung. Oh, God!!
Tak caye? Hem, tak caye?? Alah, nape tak caye?? Aku cakap jujur tau!!
Kalau tak caye, boleh tengok gambar di akhir entry.
Apa-apa pun, aku nak ucapkan tahniah kat Fatin Liyana dan Abang Anwar Fazal sebab dah jadi baba and ummi to be..
Huhu. Tak sabar pulak aku rasa nak tengok AFL junior lahir kat dunia ni. Camne agaknya eyh muka dia nanti? Kalau perempuan mesti cantik macam Kakpaten. Kalau laki pulak mesti sado macam Abang Anwar.. HEHE.
To Kakpaten yang comey lotey cun melecun tertarik kebaboom boom tuu (dah kenapa melebih sangat aku puji ni??) , SHa nak Kakpaten jaga diri elok-eloh. Jaga pemakanan and kesihatan. Rehat biar cukup and makan pun kena manyak-manyak tau! Kalau tak nanti baby dalam perut Kakpaten tu kurus keding macam Kakpaten jugak, kan..
And, to Abang Anwar, take good care of my Kakpaten eyh?? Eh, salah-salah! Our Kakpaten. Tak boleh tulis my kakpaten sebab aku tau ramai orang sayang kakpaten. Bukan aku sorang je.
Moga Kakpaten and baby sihat-sihat je. Aminnn...
.
.
.
Thanks for reading this entry ^_^
.
Bukti Fatin Liyana mengandung ada di bawah ni ⇩⇩⇩⇩
Cc: @dr.afl

No comments:

Pesanan Untuk Kaum Hawa

Assalamualaikum semua :') . Memang trend eyh zaman sekarang pakai tudung (turban) tutup rambut je. Kenapa? Batang leher tu bukan aurat...