Friday 2 October 2015

Untuk Kawan : Aku Terpaksa Rahsiakannya

* Ditulis pada Khamis/17 September 2015


Assalamualaikum...

Entry kali ni aku tujukan special untuk kawan-kawan aku.

Hari Selasa minggu lepas aku pergi ke hospital sebab ada appoinment dengan doktor so, aku tak pergi sekolah. Keesokannya, bila aku pergi sekolah, ramai kenkawan aku yang tanya pasal aku. OK ke tidak? Macan mana result? Aku sakit apa? And so on lah.

Boleh dikatakan HAMPIR satu kelas jugak  tanya pasal aku. Tapi sorry aku terpaksa keep all that as a secret.. Ada kenkawan aku, aku beritahu. Dan, ada jugak yang aku tak beritahu. Bukan sebab aku pilih kasih or terlalu memilih kawan, tapi aku rasa buat sementara waktu ni biarlah semua tu jadi rahsia. Tak perlu lagi kot aku beritahu kat semua orang. Since, aku ni pun jenis yang tak suka beritahu orang hal aku.

To my friends yang nak sangat tahu pasal aku, sorry lah sebab aku memang takkan beritahu. Kalau korang nak tahu, boleh baca blog aku. Aku akan ceritakan semuanya kat sini.

Eheh! Jangan ingat aku buat ni sebab aku nak tambahkan pembaca. No okay! Aku buat ni sebab aku malas nak cerita kat ramai orang tentang perkara yang sama. Bercakap dengan yang itu topik A, bercakap dengan yang ini pun topik A jugak. Habis? Bilanya nak bercakap tentang topik B pulak?
To my friends yang nak tahu sangat sebenarnya aku ni sakit apa, boleh baca entry ni. Tapi.... Jangan tanya aku kat sekolah tentang ni. Kalau tanya pun, mungkin aku takkan jawab.

=> Friends, thanks for youp attention towards me. Seriously, happy sangat sebab ada kawan cenggini. Love ya!


Thanks for reading this entry ^_^

No comments:

Pesanan Untuk Kaum Hawa

Assalamualaikum semua :') . Memang trend eyh zaman sekarang pakai tudung (turban) tutup rambut je. Kenapa? Batang leher tu bukan aurat...