Tuesday 8 September 2015

Skoliosis Dan Demam

Selasa/08 September 2015


Assalamualaikum....

Hari ni aku tak ke sekolah sebab pergi hospital. Ada appoinment dengan doktor pakar orthopedik.
Pergi pukul 8pagi, balik pukul 3petang and sampai rumah pukul 4petang.

Sekarang ni pukul 6petang, tetiba je aku rasa panas sangat badan ni. Rasa macam nak demam je. Fuh! Agaknya esok aku tak ke sekolah kot. DEMAM!!

...............................................................

Keputusan selepas appoinment tadi.

Skoliosis aku dah agak teruk. So, doktor syor-kan aku untuk lakukan pembedahan. Aku ok je. Kalo tu yang terbaik untuk aku. Beside, skoliosis ni kalo tak dirawat akan affect pada masa hadapan. Bila aku besar nanti..

Masa doktor duk explain pasal skoliosis, aku relax je. Doktor kata kena operate bla bla bla, aku senyum je. Sebab aku dah buat research before this about skoliosis. So, aku tabahkan je lah. Redha... Terima seadanya. And aku tak nangis pun. Dah kata kan aku relax je. Tapi yang drama-nya, mak aku yang nangis. Well, mak mana yang tak sedih kan? Hem...

K, dah. Babai!

Nak tahu apa tu skoliosis? Klik sini.


Thanks for reading this entry ^_^

No comments:

Pesanan Untuk Kaum Hawa

Assalamualaikum semua :') . Memang trend eyh zaman sekarang pakai tudung (turban) tutup rambut je. Kenapa? Batang leher tu bukan aurat...