Thursday 5 March 2015

PENGENALAN ⊙﹏⊙

ABOUT ME

Seorang hamba Allah yang lemah dan hanya ingin dikenali sebagai 'Qaseh Suci' . Suka membaca dan tidak mudah berputus asa . Bercita-cita tinggi dan sentiasa berusaha untuk mencapai apa yang diingini. Boleh menjadi pendengar dan penasihat yang setia. Di luar nampak tough, tetapi di dalam hanya Ya Rabb sahaja yang tahu ....

- Jangan dekati saya jika ingin menyakiti saya. Saya perempuan biasa yang punya hati dan perasaan. Sekali disakiti selamanya akan sakit. Mudah memaafi tetapi sukar untuk melupai -

~ Yasmin Mogahed's Fan ~

QUOTE  シ

"Dalam kehidupan, tak semestinya berjalan dengan indah.. Didatangi dugaan, cabaran, kekusutan dan pelbagai masalah adalah rencah untuk mewarnai kehidupan kita. Mengajar kita erti kesabaran, tidak berputus asa dan ingatlah pada yang satu, tidak ada manusia yang sempurna. Setiap orang pasti ada melakukan kesalahan. Itulah lumrah dalam kehidupan :) "

~ Cinta Sejati Hanya Untuk Allah SWT, Kasih Yang Tulus Buat Kedua-dua Ibu Bapa Dan Sayang Buat Teman Sehati Sejiwa ~

***Saya hanya menyayangi jodoh saya :) Insan yang akan sentiasa bersama saya hingga ke Jannatul Firdaus, In Sha Allah :) ***

No comments:

Pesanan Untuk Kaum Hawa

Assalamualaikum semua :') . Memang trend eyh zaman sekarang pakai tudung (turban) tutup rambut je. Kenapa? Batang leher tu bukan aurat...